Xna Liikkuvan Keskiarvon


Minulla on joitakin ongelmia pyörivässä marmorissa, jonka olen kokeillut ja mutta oli joitain ongelmia, mielestäni se johtuu Gimbal-lukitusvaikutuksesta. Joten, olen yrittänyt käyttää kvaternioita sijaan, mutta mitään ei muutu Kun liikut vain akselilla toimii kunnolla, mutta kun pyöriminen tapahtuu kahdella eri akselilla, marmori pyörii edelleen väärällä akselilla. Päivitysmenetelmässä. Ja piirrosmenetelmässä. Mitä vikaa Onko väärin käyttää useilla akseleilla. Olen yrittänyt laskea suoraan akselia pyörimään minun marmori, eikä usean yhdistelmän useiden akseleiden. koho on float, joka seuraa nykyistä liikettä Tämä ratkaisu ei t näytä luoda Gimbal lukko, mutta marmori kiertoja ei ole oikea, näyttää siltä, ​​että pyörimisnopeus ei ole vakio , mutta se muuttui nopeammin ja hitaammin ajan myötä, en ymmärrä, miksi. Jos ketjutetaan kvaternioihin, saan jokaisen kehyksen käyttämällä. Gimbal-lukitusvaikutus on vielä näkyvissä. Tässä on, miten olen käsitellä sitä. Olen olettamassa, että nopeus on vektori, joka edustaa pallon suunta on rulla g ja jonka suuruus edustaa sitä nopeutta, jolla se matkustaa tuohon suuntaan. Sitten voit yhdistää sen qRotationiin. Voit myös normalisoida quaterniont ketjutuksen jälkeen. Päivitä Oikea vastaus tähän kysymyslankaan oli kääntää järjestys, jolla kvaternionit ketjutetaan XNA: n suhteen matriisit yhdistävät vasemmalta oikealle, kvaternionit yhdistyvät oikealta vasemmalle. QRotation näyttää edustavan marmorin s nykyistä suuntausta. Tähän suuntaan yhdistät vain pyörimissuunnan, joka tapahtui edellisestä kehyksestä siten, että kulma käytettiin siinä CreateFromissa pitäisi edustaa vain kulmaliikettä viimeisestä kehyksestä, mutta se näyttää siltä, ​​että kulma on yrittänyt edustaa kokonaiskulmaa, joka ei näytä oikealta kulmalta vaan vain pyörimisnopeuden viimeisestä kehyksestä. Steve H Lokakuu 8 13 klo 0 28.Sorry jos olen m off track vähän tajusin vain muistetaan kun pelaat sen kanssa, että Quaternions ketjuttaa päinvastaisessa järjestyksessä, että matriisit tekevät Xna So jossa teet matriisin kaltaisen orientaation orientation rotationToAdd tai teet kvaternion-suuntaisen pyörimisenToAdd orientation Steve H lokakuu 8 13 at 12 42. Olen vain aloitus XNA ja olen varma puuttuu jotain hyvin yksinkertainen minulla on quad plane Olen vetänyt maahan Tälle tasolle käärin 2D-tekstuurin. Rakenne näyttää hyvältä läheltä, mutta kun siirrän kameran ympärille, näen joukon valkoisia esineitä kaikkialla paikassa. He katoavat, kun pääsen heidän lähelle. m guessing tämä on näytteenotto ongelma tai jotain vastaavaa, mutta olen jumissa. Ensinnäkin, olen luonut QuadDrawer luokka piirtää minulle se johtuu DrawableGameComponent. From minun tärkein Game luokka s Initialize menetelmä, olen yksinkertaisesti instantiate tätä kohdetta ja siirrä GameObject, Size ja Texture nimi, jonka haluan käyttää. Kun objekti lisätään Komponentit-kokoelmaan, QuadDrawerin Draw-menetelmä kutsutaan ja kaikki pitäisi olla hyvä. Tässä on kuva siitä, mitä näen. olla kiinteä gr ay, jossa vaaleat väririvit näkyvät ruudukkamallissa Valkoiset artefaktit näyttävät liikuttavan, kun siirrät kameran pinnan ympäri, mutta katoavat, kun olet lähellä. Tässä on kuva, joka näyttää valkoiset esineitä. Tämä on lähikuva, joka näyttää, kuinka sen pitäisi näyttää . Tässä on toinen kuva, joka osoittaa, kuinka huonosti se voi päästä etäisyydeltä. Ja tässä on se, minkä pitäisi näyttää kaukaa. Kuva ei ole paras, mutta näet, mistä puhun. Kun kamera liikkuu, se saa todella huono olen nähnyt tämän tekstuurin käytetään muissa paikoissa ja se toimii hyvin Jokainen idea mitä se voisi olla. I d mielellään lisätietoja, jos tarvitset sitä. Olen lisännyt toisen kuvan, joka osoittaa sen paljon paremmin Kaikki valkoiset rivit ovat mitä ei pitäisi olla siellä Uudessa kuvassa näet, miten valkoiset ruudukon linjat alkavat pyöriä, kun ne päästävät pidemmälle kamerasta. Lähetän toisen kuvan, mitä odotan sen näyttävän. Muuten tämä tapahtuu millä tahansa tekstuuri Sovellan, ei vain tätä Kiitos Scott 23. kesäkuuta 11 klo 4 2 1.Et näyttää anistropic suodatus ongelma huomaan teitä on käytetty voisin ehdottaa ottaa tarkastella Shawn Hargreaves artikkeli aiheesta ja erityisesti seuraavat linjat. Varmista, että koodi on asetettu oikeaan aikaan kuin palauttaa nämä suodatinasetukset Toinen koodinpätkä help. code snippet kiitos Jeromy Wash yli AppHub foorumeilla toinen hyvä paikka saada apua XNA mestareita. I usko 4 0 teki pois ja kuitenkin olen käyttänyt suodattimia olet ehdottanut edellä käyttämällä 4 0 syntaksia ja minulla on edelleen sama asia, aion vedä kaikki koodi minun QuadDrawer luokan ja lisätään suoraan minun Game luokka nähdä onko se voisi olla ongelma, että luokan Kiitos avusta Jos sinulla on enemmän ehdotuksia, joita haluan kuulla Scott 23 kesäkuu 11 klo 5 46.XNA on alan standardeja, teknisiä eritelmiä ja ohjelmistokirjastoa sekä puitteet taitoluokissa Seuraava taulukko on vertailua yllä olevaan taulukkoon ja sisältää yhteenvetotilastot kaikille pysyville nt avoimia työpaikkoja, jotka edellyttävät alan standardeja, teknisiä eritelmiä ja ohjelmistokirjastoja sekä puitteita. Ohjelmistokirjaston puitteiden taidot. Pysyvät avoimet työpaikat, joissa vaaditaan alan standardeja, teknisiä eritelmiä ja ohjelmakirjastoja sekä puitteita. julkaistujen työpaikkojen lähetystrendi, joka mainitaan viitaten XNA: aan suhteessa kaikkiin pysyvään tai sopimukseen perustuvaan IT-työhön, jossa on yhteensopiva kirjastoissa, Frameworks Software Standards - luokitus. XNA Palkka Trend. Tämä kaavio tarjoaa pysyvien IT-työpaikkojen lainattujen kolmen kuukauden liukuva keskiarvon XNA. XNA Top 3 työpaikkaa. Seuraavassa taulukossa tarkastellaan kysyntää ja annetaan ohjeita IT-työpaikoissa noteeratuista mediaani-palkkioista, jotka viittaavat XNA: iin Yhdistyneessä kuningaskunnassa kolmen kuukauden ja 14. maaliskuuta 2017 välisenä aikana. Sijoitusmuutos - pylväs on merkki muutoksesta kysynnän jokaisessa paikassa perustuu samaan 3 kuukautta viime vuonna. Rank muutos samana ajanjaksona viime vuonna. Matching Pysyvä IT työpaikka Ads. Median Sa Viimeiset 3 kuukautta.

Comments

Popular Posts